Monday 13 October 2014

HAHHHHH !!!!! JDT bagi 30 keping tiket jer?????? Biar betollll

Dari semalam lagi ISU Tiket Perlawanan JDT dengan Terengganu heboh di media baru. Rata-rata penyokong kedua-dua pasukan dengan cara tersendiri memuat naikkan status pasal perlawanan tersebut.
Hangat diperkata oleh peminat-peminat setia TERENGGANU yang mana tidak berpuas hati dengan layan yang telah diberikan oleh Persatuan Bola Sepak Negeri Johor denan ISU hanya 30 keping TIKET sahaja diberikan kepada penyokong TERENGGANU.
Untuk makluman, Persatuan Bola Sepak Terengganu telah memohon dengan Surat RASMI kepada FAM untuk membeli TIKET perlawanan tersebut dengan Jumlah 2000 keping seperti mana yang diumumkan oleh Menteri Besar Terengganu.
Tetapi apakan daya, jawapan yang diberikan FAM sangat-sangat mengewakan  dan FAM mengambil (orang Terengganu Cakap) LEPAS TANGAN dengan menyatakan PBSNT perlu berunding dengan PBNJ.
Didalam perkara ini SIAPAKAH yang paling besar TANGGUNGJAWAB untuk menguruskan setiap perlawanan Liga dan juga Piala-Piala yang dipertandingkan didalam MALAYSIA ini. Mengapakah sikap KLUK… KELEK… FAM kian menjadi-jadi dan tidak berani bersuara menyatakan kebenaran mengenai pergolakkan yang sedang berlaku disaat ini. Selepas Presiden PBNJ dilantik sebagai PENASIHAT FAM ia semakin sukar buat Pegawai FAM untuk bersuara…
Andai kata TERENGGANU dalam masa terdekat ini akan mengumumkan tidak akan pergi pada perlawanan itu dan ia akan di SOKONG sepenuhnya oleh penyokong-penyokong SETIA TERENGGANU yang mana telah menyatakan BANTAHAN dari AWAL-AWAL lagi dengan permasalahan ini mahupun di MEDIA BARU .
Kami penyokong TERENGGANU Mahukan PENJELASAN dari PBNJ tentang perkara ini…. Dokkan nok SURUH SEMBOH Kaki dulu baru nok BERI TIKET…. Wallahuakhlam….

Sumber : ttimes

No comments:

Post a Comment